News:

@Freecatfights: Please follow us on Twitter for news and updates in the event of site outages.

De tv serie die nooit werd uitgezonden

• 1 Replies
  • 580 Views
*

Offline Raycat

• God Member
  • 138
De tv serie die nooit werd uitgezonden
« on: October 29, 2024, 11:43:26 AM »
Verwaand... dat was wat je kon zeggen over Diana. Diana was 25 jaar en had alles wat haar hartje begeerde. Ze was geboren bij rijke ouders en zeker ook omdat ze enig kind was had het haar aan niets ontbroken. Ze was de dochter die alles kon krijgen en ook van haar ouders kreeg ze onvoorwaardelijke liefde.

Diana Stick zoals ze volledig heette had ook nog moeder natuur meegekregen. Ze was een oogverblindende mooie meid. Lang met haar 179 cm, een goed lijf met prachtige volle borsten, een perfecte kont, mooie lange benen en een leuk koppie met prachtig kastanje bruin, lang golvend haar. Met haar oogverblindende tandpasta lach wist ze iedereen voor zich te winnen. Het was dan ook niet zo gek dat de mooie brunette met haar looks carrière had gemaakt als succesvol model. Ze stond in de bekende mode bladen en verdiende goed als model voor verschillende bekende merken. Ze reisde naar mooie plaatsen en maakte snel naam en faam als model en natuurlijk verdiende het ook goed.

Op haar 25e was ze inmiddels zelf financieel onafhankelijk met meer dan een miljoen op haar bankrekening. En Diana was zo leek het voor de buitenstaander ook altijd op de juiste plek. Zo ook een jaar geleden. Toen ze een shoot had in Los Angeles. Na een dag werken besloot de mooie brunette nog wat te gaan drinken in een hippe dancing.

Die avond was daar ook aanwezig Robert Dean. Een agent die in Hollywood een aantal acteurs en actrices in zijn bestand had die hij al een aantal jaar aan lucratieve contracten en rollen wist te helpen. Robert Dean was langzaamaan een bekende en gerespecteerde naam in Hollywood aan het worden.

Die avond zat Robert aan een tafeltje aan zijn cocktail toen hij een prachtige jonge meid binnen zag komen. Ze droeg een kort, sexy rood rokje met een strak bloesje en een paar hoge hakken. Ze had een heerlijk lijf. Heerlijke volle borsten en haar heupen en volle kontje zorgde ervoor dat het rokje strak zat op de juite plaatsen. Haar lange benen maakte hem ook opgewonden. En die lach op haar mooie gezicht en het golvende kastanje bruine haar maakte deze verschijning voor Robert om niet te vergeten. Hij dacht bij zichzelf... "Wow wat is dat een lekker wijf... mmm moet je dat kontje zien in die rok..." Hij voelde de opwinding en dat zijn pik hard begon te worden. Hij had in zijn leven al veel mooie vrouwen gezien maar dit was echt een vrouw van de buiten categorie. Robert was niet de man die af ging wachten maar hij stapte er direct op af.

"Hey hallo mooie dame... jou heb ik hier nog niet eerder gezien volgens mij?" Diana die met haar ellebogen op de bar leunde keek wat verveeld naar rechts. Ze had in haar leven al zoveel slappe versiertrucs van hopeloze kerels moeten aanhoren. Ze had er vandaag even helemaal geen zin in na een dag hard werken. Maar wat ze zag beviel haar toch wel. Een lange man met keurig gekapt zwart haar in een mooi pak. Hij zag er zongebruind en gezond en zelfverzekerd uit. Zijn stoppelbaartje kon Diana ook wel bekoren. Maar Diana was nu eenmaal hard to get. "En eh wie mag u dan wel zijn?" Zei ze wat uit de hoogte terwijl ze hem met haar mooie donkerbruine ogen indringend aan keek.

Robert besefte dat dit niet een vrouw was die zich zomaar even makkelijk liet versieren. Hij besloot de directe benadering te kiezen. "Luister dame. Toen ik je binnen zag komen dacht ik wat een lekker stuk. Of om het wat netter te zeggen wat een prachtige vrouw. Die wil ik beter leren kennen. Dus... zou ik je wat te drinken mogen aanbieden terwijl we samen een leuk plekje in deze tent uitzoeken?" De mooie brunette die hield wel van kerels die het hart op de tong hadden. Die gewoon zeiden waar het op sloeg. Ze ging dan ook graag op zijn aanbod in.

Die avond leerde Diana en Robert elkaar kennen. Hun gesprek was al snel ontspannen en informeel. Ook kon Diana het waarderen dat hij een stoute kant had. Het gesprek ging ook over seks en dat hij haar alle hoeken van de slaapkamer wilde laten zien. Diana werd meer en meer opgewonden. Ze voelde de opwinding door haar lijf gieren en haar kutje werd al nat. Maar ze wilde niet zo makkelijk in gaan op zijn avances. Het was ook belangrijk om te weten of deze aantrekkelijke man meer was dan dat. Hij vertelde haar dat hij een agent was voor acteurs in LA en ze kende ook een aantal van zijn cliënten die ze in films en series had gezien.

De brunette vond het geweldig interessant. Ook omdat ze nu ze een aantal jaar model was al had gedacht of het misschien iets zou zijn om in series of films te spelen. Met deze man had ze misschien wel meer dan iemand om alleen heerlijk mee te kunnen vrijen.

"Ok dus jij behartigd de belangen van acteurs en actrices... als je zo is naar mij kijkt. Denk je dat ik een actrice zou kunnen worden?" Ze keek hem ondeugend en uitdagend aan. Terwijl ze haar tong over haar vochtig lippen streek en met haar benen gekruist op een kruk zat. Voorover gebogen zodat hij een glimp van haar heerlijke decolleté kon zien. "Je bent in ieder geval een hele mooie vrouw om te zien... uitdagend en sexy. Dat is wat het publiek wil... en ik denk wel dat jij met je slimme koppie in staat moet zijn  om snel het vak te leren." Hij gaf haar een knip oog en zoende haar op haar wang. "Wat denk je er van schoonheid... zal ik je mijn appartement laten zien."

"JA JA JA MMM OOOH JAAAAA NEUK ME, NEUK ME HARD... HARDER AAAAHHHAAAAAAAAAA HARDER, HARDER JAAAAAAA!" Robert kwam er die avond achter dat deze heerlijke brunette een beest was in bed. Ze schreeuwde het uit en wilde alleen maar meer en meer. Hij nam haar hard en zacht en in vele lekkere standjes. Doggystyle terwijl hij naar haar heerlijke kontje keek en hij haar hard neukte van achter. Ze bleek ook een liefhebber te zijn van anaal. En hij neukte haar in haar kont... De seks was waanzinnig. Diana genoot van seks en had geen taboes en remmingen. Ze was een beest in bed.

Het duurde dan ook niet lang voordat Diana in trok bij Robert. Ze had zelf ook een mooi appartement en dat deed ze nog niet van de hand. Maar de twee leken voor elkaar bestemd en ze wilden zoveel als het toeliet bij elkaar zijn. Diana moest voor haar werk als model soms wel is een week weg maar zodra het kon was ze bij Robert.

Op een avond in bed na weer een uren lange vrijpartij had Diana iets wat ze wilde overleggen met haar nieuwe partner. Terwijl ze naakt tegen hem aan lag en hij haar natte kutje streelde vertelde ze dat ze graag wilde gaan acteren. En of hij haar kon helpen aan rollen om zo haar nieuwe wens in vervulling te kunnen laten gaan. "Oh lieve schat... ik ga voor je kijken. Ik zal een presentatie maken met je modellenwerk en maak een ronde langs een aantal studio's. We krijgen jou vast wel aan een goeie rol..." Ze keek hem verlekkert aan en kuste hem op zijn mond. Ze likte en kuste zich een weg naar beneden en nam zijn stijve pik in haar mond. Diana hield van pijpen en ze was er goed in... "MMMM Bedankt schatje dat je dat voor me wilt doen... ik zal je altijd belonen hi hi..." En ze pijpte hem naar een hoogtepunt. Zijn sperma slikte ze voor een deel door... zo geil als ze was bij de gedachte dat ze actrice zou worden in Hollywood!

Het duurde een aantal weken en de verwende brunette begon al ongeduldig te worden. Maar Robert had goed nieuws. "Vanavond gaan wij heerlijk uit eten schat en ik heb goed nieuws voor je over een... mogelijke... rol in een nieuwe tv serie..." Ze sprong op van vreugde en besprong hem... "Jij heerlijke vent van me... oh ik kan niet wachten haha."

Diana had een strak paars jurkje en hakken aangedaan. Ze was zo opgewonden dat ze besloot geen slipje te dragen. Terwijl ze naar het restaurant liepen kusten ze elkaar hartstochtelijk. Ook gingen Robert zijn handen over haar heupen en billen onder haar jurkje. Hij voelde haar volledig blote billen. "Oh wow ze heeft niet eens een string aan... jij stoute meid van mij."

Het nieuws dat Robert voor zijn verloofde had was veel belovend. De desbetreffende studio had het idee om de oude serie "The Avengers" uit de jaren 60 opnieuw te gaan maken. Natuurlijk met nieuwe acteurs en een verhaallijn die paste bij deze tijd. Robert had Diana voorgedragen om de rol van Emma Peel te gaan spelen. Nu was dat een slimme zet van hem. Niet omdat zijn vriendin alleen een mooie vrouw was maar toevallig leek ze ook op de originele actrice Diana Rigg die de rol van Emma Peel in de jaren 60 had gespeeld. Haar gezicht had veel overeenkomsten en heel toevallig heette ze zelf ook Diana.

"Oh schat hoe kan ik je bedanken ooh wat heerlijk ik word actrice!" schreeuwde ze uit op het terras. Alle ogen waren op haar gericht maar Diana had nooit schaamte. Nee ze genoot van aandacht en erkenning ook. En die zou ze zeker gaan krijgen als ze deze rol ging vertolken.

De mooie brunette ging een week later naar de studio's om daar te praten met de regisseur en zijn team welke de serie ging maken. De eerste opnames stonden gepland voor over 3 maanden. De makers waren zeer onder de indruk van de schoonheid van de lange brunette. Ook haar zelfverzekerde voorkomen en de soms wat ondeugende manier waarop ze praatte maakte hun zeer enthousiast.

"Diana heb je wel eens een originele aflevering van The Avengers gezien?" vroeg de regisseur Sam Dolen. "Diana die tegenover hun zat en gekleed was in een strakke top met daar onder een strakke jeans die niets aan de verbeelding over liet antwoordde... "Eh nee ik eh heb de originele serie nog niet gezien. Maar wij gaan met zijn allen toch iets veel beters maken haha." Zei ze spottend. De regisseur was wel wat teleurgesteld in het antwoord. Ze wist immers al een week dat ze waarschijnlijk de nieuwe Emma Peel zou worden maar even de moeite nemen op Youtupe te kijken had ze niet genomen. Hij had ook aan haar non verbale communicatie gezien dat ze wat arrogant en lui op hem over kwam. "Maar mijn god dacht hij... haar gezicht ze lijkt echt op de originele Emma en haar lijf is nog lekkerder dat van Diana Rigg!" dacht hij. Dus zijn kleine irritaties zette hij snel van zich af en vroeg haar... "Weet je ook dat Emma Peel in de serie een bedreven vechtsporter is die haar vijanden vaak uitschakelt met Martial art technieken? Ik bedoel Diana dat je de komende maanden gaat trainen met een personal trainer die bedreven is in vechtsporten en je karate en andere Martial arts gaat leren. Ben je hier toe bereid?"

De zelfingenomen Diana was even verbaast dat ze in training moest. "Pfff daar heb ik helemaal geen zin in... nou ja het zal wel mee vallen. En ik zeg wel dat ik al wat ervaring heb." dacht ze bij zichzelf. Ze antwoordde de regisseur en zei "Vechtsporten eh ik heb hier al enige ervaring mee hoor. Vroeger aan wat karate toernooien mee gedaan. En hier een daar wat meiden helemaal in elkaar geslagen haha nee hoor geen enkel probleem. Ik ben een sterke meid en ik kan vechten..."

De regisseur was blij verrast met haar antwoord. Ze zou volgende week naar haar personal trainer gaan. Nicky van de Ven heette ze. Maar ze had immers al ervaring. "YES DIT WORDT EEN GROOT SUCCES MET ZO'N MOOIE ZELFVERZEKERDE MEID IN DE HOOFDROL DIE OOK ECHT KAN VECHTEN!" Vertelde hij gepassioneerd aan zijn team.

Nicky van de Ven was een 32 jarige vrouw die een eigen sportschool runde. Ze had een aantal jaren aan vechtsporten gedaan. Ze had wat toernooien gewonnen en had zeker het talent om het in de sport te maken tot een ware kampioen. Nicky vond het de vechtsport geweldig maar wilde wel graag een maatschappelijke carrière hebben en aan toernooien mee doen verdiende je immers ook niet genoeg. Ze had met een lening en eigen geld een zaaltje gehuurd met fitness apparatuur en was haar eigen gym begonnen. Ook gaf ze op de school lessen in verschillende Martial art en Karate. De gym was vanaf het begin een succes. Nu ruim 8 jaar later zat ze in een groter pand met haar gym en had ze 6 personal trainers in dienst. Ook bood ze haar diensten aan zakenlui en Hollywood sterren aan. Ze gaf hen advies over voeding en begeleide hen in 1 op 1 lessen. Voor sommige films of series moesten acteurs ook leren te vechten. Natuurlijk niet echt maar wel de moves moesten ze kennen om het gevecht op film zo echt mogelijk te laten lijken.

Nicky begeleide sinds een paar weken ook Diana Stick. Een 25 jarig model wat zo graag wil acteren. Nicky moest toegeven dat Diana een erg mooie meid was. Ze was langer dan zij zelf. En ze was ook veel knapper dan zij was. Nicky was 170 cm groot en had een slank maar afgetraind gespierd lijf. Haar gezicht was niet onaantrekkelijk maar had toch een wat harde uitstraling. Ze droeg haar blonde haar in een kort model.

Nicky had nu een aantal weken gewerkt met Diana en ze had al schoon genoeg van de jonge diva. Diana kwam geregeld te laat. Haar inzet was slecht, ze was snel moe en klaagde en ze had totaal geen gevoel voor Karate of Martial Arts. Natuurlijk hoefde ze in de serie niet echt te vechten maar een kick of een punch moest er wel zo echt mogelijk uit zien. Maar Diana was lui en haar punches en kicks... nou het sloeg werkelijk nergens op. Nu werd Nicky goed betaald voor de klus dus ze moest zich over haar irritaties heen proberen te zetten.

"Diana kom op nou... een kick moet hoger, strakker en sneller. Kijk doe mij na. En schreeuw er bij zodat je er meer kracht achter zet. Kijk zo... Hijaaaa!"
Diana deed de hoge kick na. Maar haar been kwam niet half zo hoog als dat van Nicky en ze was traag. Verveeld werd ze er van. Ze wilde acteren en dat stomme   zogenaamde vechten ze werd er alleen maar moe van en erger ze begon er snel van te zweten van al dat nep punchen.

"Ok nog een keer op de boksbal. Sla er op en stoot vanuit je lijf. Met heel je lichaam. Kom op Diaan." De brunette stootte op de boskbal. Maar het waren zwakke, futloze stoten. "AU!! AHH MIJN HAND... WHAT THE FUCK! Dit doet pijn verdomme..." Diana pakte haar pijnlijke vuist. Het stoten op de boksbal met blote vuisten deed gewoon pijn. Kortom het was een struggle om het er geloofwaardig uit te laten zien.

Op de set was de diva ook een ramp. De regisseur Sam en zijn cru werden gek van haar gedrag. Ze was arrogant naar iedereen, ze had nergens zin in en ze was een waardeloos actrice. Natuurlijk ze zag er geweldig uit. Wat een lijf! Haar lange benen, die heerlijke volle kont die in de strakke Emma Peel outfits er heerlijk uit zag. Haar borsten, en dat haar ze was een sensatie om te zien en iedereen was onder de indruk van haar voorkomen. Maar zodra ze begon te praten was er bij velen al teleurstelling. Zo arrogant en ze behandelde iedereen als stront. Ja Robert haar vriend daar was ze lief tegen en ook tegen de hoge bazen van de studio. Ze wist bij wie ze in het gevlei moest komen. Maar op de set werden de cru, de mensen van de visagie, de catering behandeld alsof ze haar dienaars waren.

"Verdomme trut kun je niet uitkijken... ik ben net helemaal mooi gemaakt en dan pleur jij bijna die soep over mijn outfit. Op rotten koe voordat ik je door heel de tent heen sla!" Een dame van de catering die het eten in de pauze kwam brengen kreeg er van langs. Met tranen in haar ogen droop ze af. Naast het uitfoeteren van het productieteam werd de cru ook gek van het lange wachten op Diana. Iedere dag kwam haar vriend Robert langs om te kijken hoe de opnamen verliepen en dan ging het stel samen haar luxe trailer in. Het stel bleef er vaak een paar uur. Diana die constant geil was lag dan heerlijk met haar minnaar te neuken. "Oh fuck yes neem me in me kutje ja mmm ja oh ik ben zo ontzettend geil jaaaaa oooh!" Ook als de opname al lang weer moesten beginnen dan lag de diva nog te kreunen in haar trailer en moest de rest wachten tot zij tijd vond dat er verder gegaan kon worden.

Op een ochtend had Sam er genoeg van en klopte op de deur van de trailer. Hij zei dat ze nu echt is van haar luie reet moest komen. Robert wilde al naar de regisseur toe stappen maar Diana was hem voor. Ze stapte uit bed en deed haar nachtjapon aan en opende de trailer. "Als jij godverdommen nu niet heel snel op pleurt dan kan ik er voor zorgen dat jij in Hollywood nooit maar dan ook nooit meer aan de bak komt. En ik zie je met je geile ogen mij wel heel de dag bestuderen maar laat ik dit zeggen. Dit lekkere lijf zul jij nooit krijgen loser. En je zult mij waarschijnlijk ook nooit naakt zien. Ik lig nu lekker te neuken met Robert. Hij heeft een heerlijk grote pik die ik zo ga afzuigen. Niet zo'n klein pikkie als jij hebt zielig mannetje. Haal het niet in je hoofd om mij nog 1 keer de les te lezen want je weet dat ik connecties hoger op heb. En nou oprotten!"

Sam was geschokt. Nog nooit was hij in zijn carrière zo agressief benaderd door een acteur of actrice. En hij was onder de indruk. Hij was tot in het diepste van zijn ziel beledigd en hij wist dat ze inderdaad connecties had die er voor konden zorgen dat zijn carrière voorbij zou zijn. Die middag bleef Diana demonstratief in haar trailer en neukte ze nog uren met Robert. Er werden die dag geen opname meer gemaakt en iedereen van de cru tot de catering wist nu wie de werkelijke baas was op de set. Diana en iedereen man of vrouw die bij de serie van The Avengers was betrokken was onder de indruk van haar agressieve voorkomen en je kan zeggen dat de mensen angst hadden voor haar.

De opnames verliepen dus stroef. Het acteerwerk van het 25 jarige topmodel was niet best maar door de andere betere acteurs werd het niveau van de serie nog enigszins gered. De vechtscenes waren echter bagger. Ze bewoog sloom en ze had totaal geen gevoel voor fighting moves. Haar trappen waren bijna lachwekkend. Ze was een fitte meid om te zien maar lui en haar coördinatie was niet goed. Sam had al het idee opgevat om voor de vechtscenes een stand-in voor Diana in te huren. Iets wat hij nog niet tegen de diva had verteld omdat hij wist dat ze dan heel erg kwaad ging worden.

Er waren inmiddels 8 afleveringen opgenomen en de serie moest verkocht worden aan zenders. Vertegenwoordigers van Netflix, Disney en andere grote maatschappijen waren uitgenodigd om een opname dag bij te wonen. Ze kregen dan ook een complete aflevering te zien en de cru en natuurlijk hoofdrolspelers Pete Torres die de rol van John Steed speelde en Diana die Emma Peel vertolkte waren er bij aanwezig. Dit om de maatschappijen lekker te maken en de serie aan de hoogste bieder te kunnen verkopen.

Pete Torres en Diana konden overigens ook al niet door 1 deur. De acteur was zeer onder de indruk van de schoonheid van zijn tegenspeelster en hij was bijna heel de dag geil omdat hij haar in die strakke pakjes zag lopen. Die kont en borsten hij droomde er van. Maar ook hij werd gek van haar beledigingen en ze kleineerde hem. Net als vele anderen van de cru vroeg hij zich af hoe lang hij er nog tegen zou kunnen.

Regisseur Sam Dolen vond Pete ook maar een matige acteur en ijdeltuit. Maar hij moest toegeven dat het idee van Pete om een aantal jonge fans van Hollywood sterren toe te laten op de dag dat de maatschappijen kwamen kijken geen gek idee was. Deze tieners zouden zeker naar Diana opkijken en haar vragen om een handtekening en selfie. De bazen van de studio's zouden dan zien dat het nu al sterren waren en dat de serie zeker goed zou worden bekeken. Dus dan zou de serie naar de hoogste bieder gaan die dan waarschijnlijk een aanzienlijk bod neer lag.

De dag was aangebroken dat vertegenwoordigers van Netflix en de andere maatschappijen langs kwamen. Diana zag er fantastisch uit. Ze had een zwarte catsuit aan met hierop kleine glinsterende diamantjes. Haar benen, billen en borsten kwamen er heel goed in uit. Het pak omsloot haar vrouwelijke rondingen. En je zag ook de bolling van haar vulva in het pak. Geen cameltoe want Diana was zich altijd bewust van haar voorkomen maar wel een welving die het voor iedereen warmer maakte als ze de actrice bekeken.

Op de set van The Avengers hoefde niet hard gewerkt te worden vandaag. Ze moesten er zijn als er potentiële kopers vragen hadden en ze wilde natuurlijk allemaal met de acteurs en actrices op de foto. Zeker met Diana. De gasten werden eerst ontvangen in een luxueus kantoor naast de opname hallen. Terwijl er een kleine presentatie werd gegeven had Robert bedacht dat Diana alvast even kennis zou maken met de heren en dames. Terwijl de presentatie bezig was kwam de mooie brunette binnen. De heren en dames waren zeer onder de indruk van deze sexy heroïne. Ze was oogverblindend mooi en ze had een voorkomen. Ze maakte met iedereen kennis en had een kort gesprekje met de delegatie. "Nou echt heel leuk dat jullie er vandaag zijn. Ik zie jullie over een uurtje op de set. Dan gaan we ook nog even op de foto met zijn allen. Leuk! Nou tot zo." Diana mocht dan een erg onsympathieke vrouw zijn en niet kunnen acteren ze kon zich in het normale leven wel als heel charmant presenteren. De manier waarop ze de delegatie om haar vingers wond was indrukwekkend moest ook Sam toegeven die de diva inmiddels zo erg haatte dat het hem niks meer kon schelen of de serie nu een succes zou worden of niet. Eigenlijk hoopte hij diep van binnen dat de serie een flop zou worden en hij geen dag langer meer met die arrogante trut hoefde te werken.

Diana was terug gegaan naar de set. Op de set had de catering gezorgd voor tafels met eten en drinken voor de acteurs. "Jak wat een lucht... die soep en dat vlees wie maakt deze rommel. Satésaus eeeh juk echt gadverdamme" merkte Diana op. Dit was zeer tegen het zere been van de dames en heren van de catering die hard hadden gewerkt om voor lekker eten te zorgen. Voordat de delegatie naar de opnamehallen kwam moesten de acteurs wachten. Diana was verveeld en appte seksueel getinte teksten en foto's naar Robert die in overleg zat met de delegatie. Zelfs hij kon nu geen tijd maken voor zijn veel eisende diva.
Diana hing half slaperig op een bank. Haar benen met sexy enkel laarsjes had ze over de leuning van de bank hangen en ze lag verveeld met haar rug op de bank met haar telefoon te klagen dat alles lang duurde en het zo saai was. De andere acteurs en actrices vonden het wachten niet storend omdat ze wat aten en met elkaar kletsten. En de jonge fans die kwamen inmiddels de hallen binnen.

Kinderen waren het nog. Enthousiaste tieners, jongens en meiden die hun ogen uitkeken op de set en de dag van hun leven hadden. In totaal waren het tien kinderen die bij het event aanwezig mochten zijn. De jongste was 12 en de oudste was 19 jaar. De 19-jarige heette Lisa die met haar jongere zusje Gwen van 14 naar de studio's waren gekomen. Gwen had zich ingeschreven voor het event samen met haar zus omdat ze had gelezen dat Diana Stick de rol van Emma Peel ging spelen in de serie. En Gwen was groot fan van Diana. Op haar kamer had ze posters van het model hangen en ze volgde het Instagram van het topmodel al een paar jaar. Ze wilde niets liever dan ook zo mooi zijn als haar idool en vandaag zou zij samen met haar zus haar eindelijk ontmoeten.

"Oh Lisa ik ben best gespannen... ik zie Diana nog nergens. Jij wel?" Lisa haar 19-jarige oudere zus vond het leuk dat haar kleine zusje zo blij en enthousiast was. Gwen had het soms toch al lastig omdat ze op school werd gepest door andere meiden en volgens Lisa kwam dat omdat ze te lief was. Gwen was klein van stuk en wat terug houdend wat het soms lastig maakte om contact te leggen met nieuwe mensen. Lisa daarentegen had een heel ander karakter. Ze was een zelfverzekerde jonge vrouw. Ze liet niet met zich sollen en ze was niet arrogant maar wel zelfverzekerd. Ze was lang. Ruim 180 groot en sportief gebouwd. Ze deed aan hardlopen, ze ging naar de gym en ze beoefende een aantal vechtsporten. En ze zag erg goed uit met haar blonde haar wat ze nu in een paardenstaart droeg. Ze was daarom voor haar kleinere zusje de grote zus die haar beschermde.

De jonge tieners werden rondgeleid op de set en bij de cateringkar aangekomen werd eten en drinken aangeboden. De tour was opwindend maar Gwen begon wel wat ongeduldig te worden. Ze had haar idool nog niet gezien en ze begon zich al zorgen te maken dat Diana Stick misschien niet aanwezig zou zijn op het event. Maar terwijl ze van haar chocomel dronk zag ze een vrouw gekleed in een zwarte strakke outfit met diamantjes er op languit op een bank liggen. "Kijk Lisa kijk daar! Daar zit ze op die bank dat is... is Diana!" Haar oudere zus keek naar de vrouw op de bank. Nou ze zat niet op de bank maar lag er languit op met haar benen over de reling van de bank. Dat was inderdaad Diana Stick maar wat lag ze erbij. Het leek wel of ze verveeld was op de manier waarop ze op haar telefoon keek. De andere acteurs waren in gesprek met de jonge tieners of gingen met hen op de foto. Diana leek zich afzijdig te houden.

"Oh Lisa... wat denk je zal ik op haar afstappen?" Haar jongere zusje vroeg het wat onzeker maar Lisa vond het wel cool dat ze de moed leek te hebben om op haar idool af te stappen dus ze moedigde haar aan. "Beetje eng is het wel he klein zusje maar ik denk dat je het gewoon moet doen!" Het ziet er niet naar uit dat ze zelf op ons af komt. Is ze nu zo arrogant of lijkt dat maar zo? dacht Lisa.

Met een bonzend hart stapte Gwen op Diana af. Ze had moeite om zich in te houden en niet op haar idool af te rennen. Maar ze liep wel wat harder en ze had de chocomel in haar hand en haar telefoon en de tas met folders over de serie die ze hadden gehad bij aankomst. Dus wat onhandig liep ze op Diana af en ze zag de kabel die over de vloer liep over het hoofd. "OHH AAH OOH NEE!" ze struikelde half over de kabel en met een paar klunzige stappen viel ze haast voorover. Gwen kon nog net blijven staan maar ze had ook al die spullen en het glas chocomel in haar hand.

Lisa die achter haar zus aan liep zag tot haar schrik wat er gebeurde. Haar zusje viel voorover en ze liet haar telefoon en de tas vallen en ook het grote glas chocomel kiepte ze om... en tot haar schrik kreeg Diana Stick de ster van de show die op de bank lag met haar telefoon de chocomel over haar heen!

"WHAAAAAAAA WHA WHA WHAT TE FUCK! GODVERDOMME, GOD DIT NEEEEEE FUCKKKKKKKKKK FUCKKKKKKKKKK FUCKKKKKKK KIJK WAT JE GEDAAN HEBT JIJ STOM, STOM WICHT KIJK DAN!!!" Diana die verveeld op haar telefoon languit op de bank lag had in haar ooghoek gezien dat een jong meisje haar kant op kwam en viel... en nu had ze een lading chocomel over haar outfit heen gegooid gekregen. Diana was opgestaan en keek vol afgrijzen naar haar besmeurde outfit. Heel de voorkant van haar sexy outfit zat onder de natte chocomel. Haar telefoon had ze op de grond laten vallen en daar zat ook die troep op. Ze stond verstijft van schrik met haar handen in de lucht. Ze hijgde van spanning en paniek... Ze was in staat om in janken uit te barsten. Ze keek naar het meisje dat voor haar stond. Het meisje was ook geschrokken en wist niet wat ze moest zeggen. "JIJ VUIL KLERE KIND KIJK WAT JE GEDAAN HEBT! MIJN MOOIE CATSUIT... FUCK FUCK FUCK IK GA JE WAT AAN DOEN JIJ ROT JONG!"

Gwen begon te huilen. "Het spijt me zo... sorry, sorry Diana... ik, ik het spijt me zo..." Het was een compleet drama voor de jonge tiener. Diana was woedend en ze sloeg Gwen met haar vlakke hand op der gezicht. "PATS!"

"Diana nee dit kan niet! Het is verschrikkelijk maar dit kan niet." Pete Torres liep op Diana af en ging voor haar staan en sommeerde haar tot kalmte. Natuurlijk het dure catsuit van zijn collega zat onder de chocomel en het was rampzalig omdat de genodigden nog moesten komen. Maar het was een stom ongeluk. Het kind was onhandig geweest maar ze smeekte Diana bijna om het haar te vergeven. En een kind slaan dat kon echt niet. Ook de andere cru leden stonden om de woedende Diana heen. Ze schold en tierde en haar gezicht was rood aangelopen van woede en frustratie. Ze wilde het kind een ongenadig pak slaag geven. Maar haar collega's hielden haar tegen.

Lisa ontfermde zich ondertussen op haar jongere zus. Ze zag de paniek en wanhoop bij haar kleine zusje. Ze riep naar de arrogante en woedende actrice dat ze het niet kon maken dat ze haar zus had geslagen. "Ze heeft haar excuses aangeboden... het was een stom ongeluk hoe durf je haar te slaan arrogant kreng!" riep de blonde Lisa.

"Wat arrogant kreng? hoe durf jij je grote bek tegen mij op te zetten jij slet!" Diana wilde nu haar woede afreageren op de oudere zus van het meisje dat haar catsuit had geruïneerd. De diva werd toegesproken door haar collega's en tot rust gemaand. Maar Diana was vastbesloten... ze wurmde zich langs haar collega's en stapte woedend op de meiden af. De twee meiden liepen al weg en zagen de gefrustreerde Diana niet op hun afkomen. Diana pakte Lisa bij het haar en begon aan de paardenstaart te trekken van de blonde 19-jarige.

Lisa voelde hoe haar hoofd naar achter werd getrokken en een scherpe pijn door het trekken aan haar haren. Ze draaide zich om en terwijl ze voorover stond gebogen kon ze met een voetbeweging het linker been weg schoppen van de woedende actrice. Diana werd verrast door de voetveeg, haar linkerbeen werd onder haar vandaag geschopt. Ze liet van schrik het haar los van de jonge vrouw en viel op haar kont. "UNGGGH AAAAH!" Ze viel pijnlijk op haar billen.

Voor de omstanders gebeurde alles zo snel en ze wilden weer ingrijpen omdat het natuurlijk niet zo kon zijn dan Diana Stick een 19-jarige meid in elkaar zou gaan slaan. Maar de hele situatie zorgde ervoor dat iedereen even verlamd was. De absurditeit van het hele gebeuren moest nog doordringen tot iedereen.

Diana stond moeizaam op en voelde zicht compleet voor schut gezet. Compleet vernederd. Een kind nog had haar de grote diva gevloerd. Ze stond zo snel als ze kon op want ze zat op haar kont na deze actie van haar rivale en dat maakte het een complete afgang. Ze moest haar eer redden en wel meteen. "JIJ JIJ ROT MEID IK GA JOU HELEMAAL IN ELKAAR SLAAN!" Schreeuwde ze. En ze wilde met gebalde vuist de jonge Gwen op het gezicht slaan.

De blonde jonge vrouw zag de ongecontroleerde aanval van de diva en ze blokte met haar linker arm de slag van Diana. Ze reageerde en haalde vol uit op de neus van het model. Diana werd met een schok achteruit geslagen. De vuist kwam vol op haar neus en haar hoofd sloeg naar achter. Ze wankelde een aantal passen achteruit. Diana was geschokt en ze begreep niet dat die tiener haar een klap had gegeven. "NU IS HET AFGELOPEN... JIJ JIJ RHAAAAHAAA!!!" Met wild maaiende armen vloog ze op Lisa af.

Maar het was duidelijk dat de jonge tiener wist hou ze moest vechten. Opnieuw sloeg ze haar woeste rivale in het gezicht met een rechtse directe. Daarna volgde ze met een linkse directe op het gezicht van de nieuwe Emma Peel. Diana kreeg de stoten op haar gezicht en met zwaaiende armen stond ze met haar hoofd naar achter wankel op haar benen. Lisa die wist hoe ze een tegenstander moest aanpakken sloeg Diana nu hard in haar buik.

"UNNGGHHHH!" Het knappe model sloeg voorover en voelde een misselijkmakende harde stoot in haar buik. En ze werd nog een keer en nog een keer hard in haar buik geslagen. Ze stond voorover met haar armen en benen gespreid en haar sexy kont naar achter. Ze stond er belachelijk bij terwijl ze van een tiener meerdere slagen in haar buik kreeg.

De omstanders wilden eerst ingrijpen omdat ze moesten voorkomen dat de jonge blonde meid een pak slaag zou krijgen van Diana. Maar wat ze nu zagen ging hun voorstellingsvermogen te boven. Het was niet het jonge meisje maar de arrogante diva die klappen kreeg. En niemand voelde de behoefte om in te grijpen.

"UNGH UNGH AHH OOHHH!" Ze kreunde terwijl ze de klappen op ving. Ze stond in haar sexy strakke catsuit voorover gebogen op haar enkel laarsjes en bij iedere klap in haar buik voelde ze hoe ze misselijk werd. Lisa wilde er een eind aan maken en met haar kleine zusje hier wegwezen. Ze hield op met slaan en schopte opnieuw met een ferme voetveeg het linkerbeen van haar opponent onder haar vandaan zodat de sexy actrice opnieuw op haar goedgevormde kont viel.

"Kom Gwen we gaan hier weg nu." Ze nam haar zusje die verwonderd had gekeken hoe haar oudere zus haar idool een pak slaag gaf mee aan haar hand om weg te lopen. Diana zat op haar kont met haar benen wijd en had moeite om niet languit op haar rug te vallen. Ze was in shock. Ze had door de harde stoten op haar neus tranen in haar ogen en ze voelde een misselijkmakende buikpijn door de stoten in haar buik. "FUCK FUCK FUCK DIT KAN NIET, DIT KAN ECHT NIET...!" Met moeite wist ze op te staan en kreunend stond ze op wankele benen. Ze voelde haar maag rommelen en dacht er even aan naar de wc te rennen. Maar ze stond compleet voor schut besefte ze. In nog geen minuut had een 19-jarige haar een pak slaag gegeven en tot twee keer toe op haar kont laten vallen. Ze durfde haar collega's uit schaamte niet aan te kijken en besloot dat ze er nu heel snel een einde aan moest maken door die 19-jarige uit te schakelen.

De omstanders wisten niet wat ze zagen. De arrogante diva, het lekkere stuk was in nog geen 30 seconden getrakteerd op een pak slaag van een tiener. En nu lag ze al weer op haar kont. HAHAHA wat een lachertje haha. Zowel de mannen als vrouwen genoten van wat ze zagen. Ze hadden het zelf niet gedurfd om tegen de pestkop in verweer te komen. Diana was zo zelfverzekerd zodat iedereen geïntimideerd door haar was. De mannen genoten van de sexy Diana die klappen kreeg. Ze keken naar haar deinende borsten en trillende billen in de strakke sexy catsuit terwijl ze klappen kreeg. De vrouwen die jaloers waren op haar looks genoten van het bespottelijke gezicht dat de diva een pak slaag kreeg van een meid van 19 jaar!

De nieuwe "Emma Peel" zag er lekker uit in haar strakke outfit. Die kont, haar heupen en borsten. Haar leuke koppie ze was zo lekker. Maar nu stond ze voor schut en de omstanders zagen haar weer een poging doen om haar eer te redden. Ze rende op de tieners af met haar hoofd voorover gebogen. Lisa zag het gelukkig net op tijd. Ze deed een stap opzij en terwijl de brunette doorliep werd haar pootje gelicht en vloog ze strompelend naar voren. "HUH HEY UHUH?" kwam verbijsterd uit haar mond terwijl ze met klungelige stappen voorover viel op een tafel met eten van de catering. "KLING KLANG KLANG!" met een donderend geraas stortte de tafel in waarop ze voorover gevallen was.

Diana lag languit op haar buik met haar benen wijd. Ze kreunde want de klap had haar pijn gedaan. En terwijl ze op haar knieën langzaam op stond zag ze vol afgrijzen dat haar mooie catsuit nu vol met nog meer etensresten was besmeurd. De omstanders probeerden zich nog in te houden maar het tafereel was zo belachelijk om te zien dat sommige in lachen uitbarsten. De sexy catsuit was besmeurd met soep en satésaus.

Lisa wilde eerste nog weg lopen van de scene maar ze had nu de behoefte om het af te maken. En deze arrogante trut echt een lesje te leren wat ze nooit meer zou vergeten. Ze pakte met haar linkerhand het haar van Diana en met haar rechter hand pakte ze de catsuit in de rug beet. Dit zorgde ervoor dat de catsuit omhoog werd getrokken tussen Diana's goedgevormde billen. Ze kreeg een enorme wedgie en haar heerlijke ronde en sappige billen kwamen goed uit in de strakgetrokken catsuit. Diana voelde ook hoe de stof in haar kruis strak werd getrokken wat haar deed kreunen.

De jonge tiener smeet de arrogante "Emma Peel 2.0" nu over een andere tafel heen. Diana had grote verschrikte ogen terwijl ze over een andere tafel met eten werd gesmeten. "HAAAAHHHAAAAAAAAAAAA NEEEEEEEE!" Weer met donderend geraas ging de sexy vrouw over een tafel met eten. "KLING KLANG KLONGGGG!" Ze lag nu tussen spaghetti en sausen. Verschrikt deed ze een poging om snel op te staan. Maar terwijl ze zich half omdraaide gleden haar enkel laarsjes weg op het gladde oppervlak van de gevallen, vette sauzen. En met haar benen die in de lucht vlogen belandde ze met haar heerlijke billen in een pan met omgevallen hete chili saus. "AAAAAAA HELP MIJN REET STAAT IN DE FIK AAAAAAH HELP OH OH AU AU AU!" Met haar handen op haar kont die besmeurd was met hete saus stond ze op en ze stond te hoppen op haar benen terwijl ze smeekte om hulp. "OH MIJN KONT MIJN KONT STAAT IN DE FIK HELP ME REET AAAHHH ZO EEN PIJN AAAHHH"

Wat was het geil om die heerlijke kont van Diane te zien. Besmeurd met rode saus en haar bilnaad goed te zien door het opgetrokken pak vanachter. De deinende billen terwijl de diva er al springend over heen masseerde. De mannen en ook sommige vrouwen werden opgewonden van de schuddende kont en borsten van het arrogante model. En wat stond ze compleet voor schut!? Het was echt ongelooflijk wat een afgang dit was voor de diva van de productie.

De afgang werd nog groter. En waarom? Omdat Diana niet opgaf. De pijn van haar hete billen nam iets af. Haar zwarte catsuit zat onder chocolade en andere sausen. Ze zag er volkomen belachelijk uit met ook saus op haar kont. En dat besefte ze maar al te goed. Ze hoorde het hoongelach en dit stak haar tot in het diepste van haar ziel. Ze schreeuwde "NU HEB IK ER GENOEG VAN IK TRAP JE NU ECHT IN ELKAAR!" terwijl ze een paar passen richting Lisa deed en een schop gaf.

Nou ja een schop. Ze hief haar rechterbeen met de intentie de 19-jarige een harde trap te geven. De schop was traag en niet echt hoog. Bijna lachend pakte Lisa de rechter enkel van Diana terwijl deze half hoog in de lucht bevond. "huh eh huh?" was het enige dat de verdwaasde Diana uit bracht terwijl ze voor schut stond hoppend op haar linker voet terwijl haar rechter been ophoog werd gehouden door haar jonge rivale.

De actrice werd op haar rug gesmeten en de 19-jarige ging op haar borst zitten en begon op haar gezicht in te slaan. Harde stoten met links en rechts kreeg ze op haar gezicht. Ze kreeg klappen op haar ogen, neus en mond. Het bloed spoot uit haar neus en haar ogen en gezicht begonnen al licht te zwellen. Ook sloeg Lisa haar een bloedlip. De jonge vrouw stond op en trok Diana nu aan het haar over de vloer.

Diana schreeuwde van de pijn. Het leek wel of het haar uit haar schedel werd getrokken. Ze jammerde van de pijn en de vernedering. Ze besefte nu echt dat ze een pak slaag kreeg van een tiener. En dat ze niet in staat was hier iets tegen te doen. Ze voelde zich zwak en misselijk. Ze walgde van haar eigen zwakheid. Ze stond weer wankel op haar benen en kreeg weer een paar stompen in haar buik. Kreunend nam ze het pak slaag. Misselijkheid voelde ze opkomen. Ze had het gevoel zo te moeten kotsen.

Diana sloeg haar rivale neer met een rechtse directe op het gezicht. Diane viel languit op een tafel. Met haar benen wijd lag ze ontredderd op haar rug. Ze draaide zich om en wilde op haar handen en knieën weg kruipen. Haar kont omhoog terwijl ze kroop. Lisa had alleen maar behoefte haar tegenstander nog meer te vernederen en pakte haar bij haar catsuit in haar nek en trok haar met ferme rukken terug.

De sexy outfit van Diana kon het trekken niet meer aan en scheurde. "krrrrrrrrrkiiippp!" de suit scheurde van achter en Lisa trok deze naar beneden van het lijf van Diana. Haar blote rug werd zichtbaar... en terwijl het pak verder en verder werd open gescheurd voelde ze tot haar schrik dat deze omlaag en open werd getrokken over haar billen?!

De omstanders werden gek van opwinding. Diana haar blote kont werd zichtbaar omdat haar catsuit volledig aan flarden werd gescheurd door de ontketende tiener. De mooie witte billen werden zichtbaar terwijl de suit met scheurend geluid volledig aan diggelen werd getrokken. De diamantjes sprongen er van af terwijl steeds meer het naakte lijf van Diana ten toon werd gesteld. Diana droeg geen ondergoed onder haar suit dus haar blote kont was nu volledig zichtbaar. Ze lag te happen naar adem door de schok. Ze lag op haar buik op de ingestorte tafel en voelde hoe koele wind over haar naakte rug en billen ging. Ze voelde de koude stroming langs haar kut. Ze hoorde de catsuit scheuren en de vernedering van dit pak slaag zorgde ook voor een onaangename druk op haar blaas.

Ze stond op en het pak viel in flarden om haar heen. Ze was naakt en ze deed haar arm voor haar borsten en haar hand voor haar kruis. Ze werd rood van schaamte. Ze had alleen nog haar enkel laarsjes aan en haar sexy catsuit lag in flarden om haar heen. Ze zag hoe iedereen naar haar keek. Ze was naakt en wat voelde ze zicht kwetsbaar en bekeken. De tranen stonden in haar ogen. Ze was compleet voor schut gezet door een tiener. De grote diva, de grote ster ze was gekleineerd voor de ogen van tientallen mensen. Ze stond naakt met grote ogen van schrik. Een rooie kop van schaamte. En haar mond ging open en dicht zodat het leek of ze wat wilde zeggen maar er kwam geen geluid uit.

Lisa genoot ervan om haar woede te richten op de arrogante actrice. Ze stond versteld hoe zwak het model vocht. Ze veegde de vloer aan met die heks. Wat een lachertje is dit mens. Ze ging dan ook gewoon door. Ze trapte Diana nu vol in haar kruis. Diana zag er belachelijk uit terwijl ze in haar kruis werd geschopt. Ze stond voorover met haar kont omhoog haar benen en haar armen wijd. Haar mond open en door de pijn kon ze geen geluid maken. Lisa pakte Diana nu bij haar arm en met een ferme judo worp gooide ze haar rivale over haar schouder.

Diana gaf een korte schreeuw van schrik en ze lande lang uit op de vloer op haar rug met haar benen gespreid. Haar kutje was voor iedereen te zien evenals  de deinende borsten die nog na schokte van de worp. Ze lag compleet voor schut. Diana was verworden tot een lachertje. "Slap wijf ik ben nog niet met je klaar." liet de jonge tiener weten en ze trok het model aan haar haren over de grond. Daarna kreeg de action here Emma Peel 2.0 weer klappen. Ze werd in de daaropvolgende minuten volledig in elkaar geslagen. Ze werd in haar blootje over de set gesmeten. Ze werd door decorstukken heen gegooid. In haar buik gestompt, op haar gezicht geslagen, haar borsten kregen klappen en ze werd aan haar tepels voortgetrokken. Diana jankte en smeekte dat het ophield. Ze was bekaf. Moe van het ongelooflijke pak slaag dat ze kreeg. Haar gezicht was gezwollen, dikke ogen, een bloedende neus, opgezette wangen. Ze had krassen over haar lijf en ze zat onder het zweet. Haar mooie haar was een wirwar van zwetende slierten om haar hoofd wat alle kanten op stond. Diana werd gesloopt door de tiener en de omstanders konden niet geloven wat ze zagen? De arrogante, zelfverzekerde ster was een complete loser en een slap wijf. Het was zo opwindend om te zien voor de omstanders hoe de brunette over de set werd gesmeten in al haar naakte glorie. Een schop onder der kont en languit over een bar te worden gesmeten. Haar kutje en anus in zicht bij weer een judoworp.

Wat deden de omstanders? Haar collega acteurs en mensen van de cru. Ze keken tevreden toe naar het pak slaag dat deze diva kreeg. Ze lachten om het totaal lachwekkende spektakel. Een tiener die een volwassen vrouw op haar donder geeft. Dit hoeft niet perse leuk te zijn maar Diana werd gehaat op de set. De toeschouwers waren ook erg blij dat ze naakt was gestript. Haar catsuit aan flarden gescheurd en haar enkel laarsje vlogen nu ook uit en over de set. Ze zagen haar billen trillen bij iedere klap die ze kreeg en ze zagen haar witte billen over tafels heen vliegen. Haar borsten vlogen ook heen en weer terwijl ze klappen kreeg van de woedende tiener.

Ze werd door een muur heen gesmeten en lag nu languit op haar rug. Benen gespreid en naar adem happend. Ze huilde en smeekte Lisa om te stoppen. De set was veranderd in een oorlog gebied. Tafels met het eten voor de gasten lagen om. Decors waren stuk en zelfs in twee dunne muurtjes zaten grote gaten omdat Diana er doorheen was gesmeten. "OHH alsjeblieft hou op ik kan niet meer, ik oohhh het spijt me zo!" Ze smeekte de jonge vrouw om te stoppen met het pak slaag dat ze uitdeelde. Met open mond keken haar collega's naar deze smekende vrouw.

"Op je knieën met je reet omhoog mislukt wijf." Commandeerde Lisa. Diana begreep het niet zo maar deed aarzelend wat haar rivale haar commandeerde. Ze zat op haar ellebogen en met haar kont omhoog. Lisa die inmiddels aardig moe was geworden van het pak slaag dat ze had uitgedeeld zag in dat haar nog verder in elkaar slaan geen zin meer had. Voor haar zat een gebroken vrouw. Lisa pakte een zwarte marker die op de grond lag en ze begon op Diana haar kont te schrijven. Diana schrok maar was zo bang inmiddels van de 19-jarige dat ze niets durfde te doen. Ze voelde golven van vernedering door haar heen gaan. En ze maakte zich zorgen wat zij schreef.

Ze had geschreven op haar linker bil "Ik ben" met gevolgd op haar rechter bil een loser... Daarna deed ze iets schokkends. Ze zei "Diana Stick... stick deze maar in je reet." En de marker werd in haar kont geduwd.

De delegatie gasten van potentiële kopers van de serie was nu aanbeland in de studio. Wat ze daar aantroffen was een ravage. En ze zagen een naakte vrouw op een tafel liggen. "Ik ben een loser stond er gekalkt op haar mooie witte billen. "Wtf is dit dacht Sam en is dit huh is dit Diana die daar in haar nakie ligt met een tekst op haar kont gekalkt?" En ook nog een stift in haar kont gat gestopt? De omstanders lachten nu niet meer en maakte geen pijnlijke opmerkingen meer naar Diana nu de delegatie was binnen gekomen. Sam liep op de half uitgetelde Diana af en vroeg om een verklaring.

"Oh ik ben zo ziek... mijn gezicht doet pijn, mijn borsten alles omg oohhh." Ze stond nu wankel op en keek Sam onnozel aan. Ze wist niet wat ze moest zeggen. De delegatie gasten snapte er ook niets van. Dit was zo'n leuke vrouw bij de kennismaking daarnet maar wat is er met haar gebeurd? Diana haalde kreunend de stift uit haar anus en keek Sam aan die een verklaring wilde. "Ik kan nu niks zeggen... oh en mijn maag doet zo een zeer. Ik denk dat ik heel erg moet schijten... ohhh." Ze  liep langzaam weg naar haar trailer. Haar vriend Robert wist niet wat hij zag... "Diana wat is dit? Lijkt wel of je in elkaar bent geslagen door wie...?" Ze kon hem niet aankijken en ze besefte dat als hij er achter kwam dat ze in elkaar was geslagen door een 19-jarige... de gedachte ging als een mes steek door haar heen en de tranen kwamen weer. Ze liep met pijn in haar hele lijf zo snel als het nog ging naar haar trailer. Robert keek zijn vriendin na. Op haar lekkere kontje stond "Ik ben een loser." Ze zag er zo belachelijk uit.

Natuurlijk was het pak slaag gefilmd door omstanders met een telefoon. Binnen no time stonden deze op alle bekende social kanalen. De opnames van de show werden door dit incident per direct stop gezet. De delegatie had de hoofdrol speler naakt en languit op een tafel zien liggen met een stift in haar anus. Deze show zou nooit meer een hit kunnen worden.

De nieuwe Avangers met Diana Stick in de hoofdrol als Emma Peel werd nooit uitgezonden. Het vernederende pak slaag door een tiener zorgde ervoor dat ook modellen bureaus niet meer met Diana wilde werken omdat ze werd beschimpt om het pak slaag, naakt was vernederd. Diana had het geluk dat ze met een paar grote partijen al grote contracten had. Ze hoefde niet meer aan te kloppen voor werk bij deze partijen maar de voorschotten hadden haar wel miljonair gemaakt.

En de rest van de cast zat er niet mee. Ze hadden niet ingegrepen toen duidelijk was dat Diana zich absoluut niet kon meten met haar jonge rivale. En ze hadden genoten van de complete afgang van haar rivale en genoten van het naakte en lekkere lijf van de diva. Hoe erg kun je vernederd worden. Ze hadden geen zin meer om met haar te werken en nu de show werd gecanceld had niemand hier moeite mee.

Diana was vernederd zoals ze nooit had kunnen voorstellen. En haar carrière als model en actrice was voorbij. Ze kon het zelf nog maar nauwelijks geloven.

Einde

*

Offline Anela

• Junior Member
  • **
  • 8
Re: De tv serie die nooit werd uitgezonden
« Reply #1 on: November 15, 2024, 12:27:22 PM »
Really entertaining and exciting story, thank you so much.